יום ראשון, 3 במרץ 2013

עכשיו תורי לתפור דגלונים (Nono)

קצת דגלונים, ככה בשביל הכיף. 
לא מזמן היה טרנד מטורף של דגלונים, וגם אז חשבתי שהוא חמוד, אבל אז עוד לא תפרתי ממש. עכשיו כן! אז גם אני!

זה פרוייקט מאוד פשוט, ונותן מראה מאוד שמח של חגיגה לחדר. 
שווה כל דקה, לדעתי, ונותן פתרון טוב לדילמת עיצוב חדר הילדים.



 
יופי לשימוש בשאריות - 


השתמשתי בהדרכה שמצאתי במאגר של קרן פרפרים, של glitter good.

האמת - מינימום השקעה, תפרתי הכל בחוט לבן והשתמשתי בסרט כותנה שהיה לי בתור הסרט עליו תלויים הדגלים (קיפלתי אותו לשניים, כשהדגלונים באמצע של הסנדוויץ', ותפרתי את הכל ביחד קרוב לקצה). 
כמובן שיש עוד מלא מלא מלא הדרכות ברשת, חלקן יותר מתוחכמות (ודורשות יותר השקעה).

למשל - הדרכה מפורטת בטירוף עם אותיות  על הדגלונים של The Painted Hive.
או של Dear Baby G שמשקיעה והופכת את הדגלונים כך שלא רואים תפר. מצד שני, אני דווקא אוהבת את אפקט השוליים המשוננים, אבל זה כבר עניין של דעה.
מה דעתכן על דגלונים מעוגלים? זה מה ש-Pink Suede Shoe עשתה.
דגלונים סופר מושקעים, עם אפליקציה - של יאמה, או שרשרת דגלוני לבבות - של גיזרה פרטית
ראיתי גם איפשהו דגלונים מלבניים שהיו חמודים... אני לא זוכרת איפה )-:

תפרתי את הסרט בקצה כלולאה, ולא גזרתי את הסרט הנותר, כי עוד נעבור דירה ומי יודע איפה נתלה את הדגלים? אולי נצטרך את האורך הנוסף?


 קצת שילוב של וורוד וחום, בשביל הנשמה... מזל שיש לי בת D-:


ובמראה מהצד, צמוד צמוד לקיר...

אני חושבת שמאוד חשוב איך ואיפה תולים את הדגלונים. שוב, הכל דעתי בלבד, אבל אני ממליצה לתלות את השרשרת כאילו היא מתחילה בחיבור בין קירות ומסתיימת בחיבור בין קירות אחרים, האפקט מרגיש לי יותר "מקצועי" ופחות תלוש וללא הקשר. כמובן, אפשר גם לתקוע מסמרים באמצע כדי ליצור כמה "גלים" בשרשרת.
שוב - דעה בלבד.
 ואחת אחרונה בשביל הכיף שלי (אז מה אם מאוורר התקרה נתקע שם בתמונה? לפחות לא צריך מזגן בקיץ).


אה, ויש לי רק עוד 9 בלוקים לשמיכה הזוגית שאני תופרת!!! זה מתקדם לאט ובטוח...
מקווה לדווח בהקדם. כמה חבל שמתחיל הסמסטר :-)

שיהיה שבוע מצויין!

Nono

תגובה 1:

  1. כמו תמיד, מקסים, משדרג כל חדר
    מחכה כבר לראות את השמיכה
    איריס קרן

    השבמחק