יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

אתנחתא מריקוד הגשם (Nono)

רגע לפני המשך ריקוד הגשם (גשם של שמיכות), פוסט קטן של עדכונים:


עדכון ראשון -
שמיכת השבשבות מהפוסט הקודם הגיעה ליעדה והתקבלה בשמחה. המתנה כללה קופסאת בד לפי ההדרכה של קרן פרפרים (בכל זאת, צריך לשים את השמיכה בתוך משהו, לא?) ובתוכה השמיכה מגולגלת וקשורה בסרט שמיחזרתי ממשהו שקניתי במיננה. הוספתי גם ריבוע תגיות מאותם הבדים של השמיכה, כדי שיהיה לקטנה מה ללחך ובובה קטנה של כלב סקוטי, שמצאתי pattern שלה בבלוג ALLSORTS. מומלץ. אפשר גם מלבד ויוצא כל כך חמוד!
כדי להרגיע את החרדתיות יותר שבינינו (ובצדק!) החלפתי את הכפתור בקולר של הכלבלב לפרח לבד צהוב-כתום, פשוט לא צילמתי (זה מה שקורה כשתופרים אחרי חצות... לא חושבים עד הסוף).

ריבוע תגיות מהשאריות של השמיכה
כלבלב סקוטי סופר חמוד

החבילה בשלמותה
עדכון שני -
דבר נוסף שעשיתי היה ליצור לי תגית, כדי לסמן את העבודות שלי. גילפתי בעצמי ממחק (בפוסט הקודם כתבתי על הנסיון הלא מוצלח שלי. לא התייאשתי - ובסוף יצא). הדמות היא דמות שהייתי מציירת המון בתור ילדה (או נערה? לא יודעת מה ההגדרות) ויש לי סנטימנטים אליה. ווידוי קטן - זה שהיא קלה (יחסית) לגילוף גם גרם לי לבחור בדמות הזו (-;
הנה הדרכה של Plushable להכנת חותמת ממחק, והנה הדרכה של Crafty Blossom ליצירת תגיד בד באמצעות חותמת. 
כמובן שיש שיטות יותר מתוחכמות לעשות את זה, רובן משתמשות בתוכנות גרפיות, הדפסה ואז העברה לבד. עוד לא התחלתי להדפיס על בד (והמדפסת מקולקלת. שוב.), אז הלכתי על האופציה הידנית בלבד.

מסתבר ש-Nono בעברית זה נונו :)
עדכון שלישי ואחרון - 
החלטתי שנמאס לי מערימות הדואר ששוכבות בכניסה לבית, ובעלי בכלל לא רואה שהגיע דואר, ומסמכים שצריך לתייק פשוט שוכבים ומחכים לייחס...
פשפשתי בהדרכות ששמרתי לי לעתיד ושלפתי את ההדרכה הזאת, של NoodleHead למתקן לארגון דואר. שלפתי כמה Fat Quarters שחיכו אצלי לפרוייקט (כן, אני מודה, של ריילי בלייק. לא, לא נמאס לי עדיין. כן, אני רוצה לחדש את המלאי אבל כבר הוצאתי הרבה כסף החודש על בדים, אז לא החודש, טוב?). אחרי עבודת ערב, התוצאה בתמונה כאן בהמשך.
שתי סוגיות שעשיתי באופן שונה מההדרכה:
  • לא היה לי פליזלין או מקשיח אחר Heavy-Weight כמו שהיא השתמשה, אלא רק פליזלין רגיל, לכן הכיסים יצאו אצלי יותר "עגולים" ורכים. אישית - הייתי מעדיפה את התאים הקשיחים יותר.
  •  היא מדביקה את הכיסים בבסיסם כשהצד התחתון הפנימי של הכיס מודבק לקנווס. אני הדבקתי את הצד התחתון החיצוני ויצרתי קיפול (או כיס). לא בטוחה מה מחזיק יותר, פשוט חשבתי שאם יצטבר הרבה דואר, הוא עלול להפעיל לחץ על נקודת החיבור החלשה (תחתית הכיס המודבקת) והייתה לי תחושה שלהדביק כמו שעשיתי ייצור חיבור יותר חזק. שוב - ממש לא בטוחה שאני צודקת.
אני מבסוטה. מה שמשעשע בכל הסיפור זה שבעלי עדיין לא רואה שהגיע לו דואר. כנראה יש לו בעיה בעיניים או משהו (סתם, בצחוק, חמסה חמסה חמסה, טפו טפו טפו).

מתקן לניהול דואר - חדש, לטיפול ולתיוק
אלו העדכונים בינתיים, מיד ממשיכים בריקוד הגשם.
Nono.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה