יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

דברים שעשו לי שמח השבוע (Lala)

זה אמנם כבר אמצע השבוע.. אבל כנראה שהשבוע שעבר לא היה כזה להיט.
עם זאת, במהלך הימים האחרונים היו כמה דברים שעשו לי שמח.

מצאתי בתיבת הדואר (האמיתית.. לא במייל) את הקטלוג החדש של איקאה.
אני מתה על על הקטלוג של איקאה. העיצובים שלהם תמיד עושים לי חשק לשנות משהו.. ואם הייתי יכולה הייתי כל חודש מעצבת חדר מחדש ככה שיהיה ממש כמו שהוא בקטלוג שלהם. כולל חדרי אמבטיה ומטבח. A Girl can dream
אהבתי את הצבעוניות והלאגן המאורגן בחדר הזה, שגרם לי לחשוב מיד על Nono - אני לגמרי יכולה לדמיין אותה יושבת לתפור בפינה כזו.



אהבתי גם את השימוש הפחות סטנדרטי בפריטים הקטנים. כמו הפס המגנטי שאנחנו (אני בכל אופן) רגילה לראות במטבח, מתקן לשקיות ניילון שעבר הסבה למתקן למטריות רעיון מעולה לקראת החורף המתקרב עלינו לטובה. 



הזמנתי כרטיסים להופעה שחיכיתי לה הרבה זמן.

אביב גפן ואביתר בנאי בהופעה משותפת בזאפה אמפי - שוני.
היו לפני כמה זמן 3 הופעות, שאת כולן הצלחתי לפספס והחלטתי שאם יש שוב - אני הולכת ויהי מה! 
ברגע שראיתי שיש הופעה, הזמנתי לי ולבוג"י כרטיסים אפילו בלי להתייעץ.
וזה גם יוצא בשבוע היומולדת שלי אז בכלל כייף! 

ואחרונות חביבות, 3 שרשראות  שקניתי בגרושים (10 שקלים לשרשרת!) ועכשיו אני מתלבשת בהתאם למה שיתאים להם :)
אולי הן יותר תואמות לסגנון הסטייטמנט שחיפשתי ממש לא מזמן



אגב שרשראות, הבובה הקבועה שלי שמחזיקה את שלל השרשראות שלי קרסה אתמול תחת הנטל ואני מחפשת פיתרון מקורי, נוח ולא יקר במיוחד לתליית השרשראות (בעיקר.. יש שם גם איזה טבעת או שתיים ולא מעט צמידים)
רעיונות?

מחזיקה בכוחותיה האחרונים..


בברכת שבוע נפלא (על מי אני עובדת.. נשארו רק עוד יומיים! כייף!)
Lala.

תגובה 1:

  1. אני מתה על איקאה, אבל התכנונים שלהם בקטלוג לא רלוונטיים לבית עם ילדים.
    תמיד יש להם קופסאות על הרצפה ומדפים פתוחים... דברים שקורצים לילדים להוציא, למשוך, להפיל ולהרוס.
    והי - יש רק עוד יום לשבוע הזה!

    השבמחק