יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

דברים שעשו לי שמח השבוע (Lala)

תקופה לא קלה עוברת על כוחותינו.
למרות (ואולי בגלל) זאת מצאתי כמה דברים שעשו לי טוב על הלב בשבוע שחלף.

נתחיל משרפרפים שנקנו בשוק הפשפשים ובדרך לשיפוץ.
אני עדיין חושבת על מה בדיוק לעשות... פרטים יבואו בנפרד בפוסט נפרד בעתיד

שרפרפים

שרשרת ינשוף שהתאהבתי בה בשניה שראיתי אותה.
נקנתה ב 20 ש"ח גם כן בשוק הפשפשים והוארכה עוד קצת בבית.
ברור שמיד נזכרתי בפוסט הזה של רונית כפיר

שרשרת ינשוף



חמסה חדשה שקניתי לעצמי מתנה. 
וכנראה שזה המקום להתוודות - אני מ-א-ו-ד אוהבת חמסות. אני אפילו משתעשעת ברעיון של לעשות איזו פינת חמסות בבית, אבל כנראה שבוג"י לא יאשר :)

חמסה

הפיצה המעולה שבוג"י הכין בשישי. יאמי! (מתכון ינתן בשמחה)

פיצה. יאמי!

ואחרון חביב.. לא ממש מהשבוע החולף... אלא מסוף זה שלפניו, אבל לא תתקטננו איתי, נכון? :)

סיימתי!! איזה כייף!!
שיהיה שבוע נפלא, 
ובברכת זמנים טובים יותר שיבואו עלינו לטובה,
Lala

3 תגובות:

  1. הלו, הלו, יש לך עוד את הכסא שמצאתי ברחוב שאת עדיין צריכה לשפץ לי!
    D:
    שיהיה בהצלחה.

    השבמחק