יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

שולחן חדש-ישן (Lala)

אחד הדברים האהובים עלי, על אף שהם לא קורים הרבה, זה לראות ברחוב רהיט ישן שמישהו חשב שזמנו עבר, ולהבין בדיוק מה אני הולכת לעשות איתו כדי להחזיר אותו לחיים.
לא מזמן, ממש מתחת לבית, נמצאה הפנינה הזו: (ואתכם הסליחה על איכות התמונות... בטח אשתפר בהמשך)


השולחן אמנם נראה די חבוט, וחסרה לו הפלטה העליונה, אבל הוא היה נראה לי מגניב והיה לי די ברור שאני אוספת את השולחן הזה לביתי.

בוג"י התנגד (כי "מה נעשה עם זה? ואיפה נשים את זה?"). 
שכנוע קצר, ופניה להגיון שאומר ש: מקסימום נחזיר את זה למקום שממנו הוא בא, עבדו והשולחן עלה לביתנו לאחר כבוד.
בסופ"ש הקרוב לאחר מכן השולחן ואני ירדנו למטה לקצת עבודת שיוף וניקוי שהיו נחוצות לפני הצביעה.
חשוב לציין, שאת רוב עבודות השיפוץ אני עושה בדירה (הלא מאוד גדולה שלנו) על מצע ניילונים, אבל שיוף - זה כבר יותר מידי גם בשבילי.
למחרת - טיול קצר להום סנטר הקרוב לביתי כדי לבחור צבעים. 
הכיוון היה לצבוע את חלקו בגוון עץ כלשהו, וחלקו במעין ירקרק/תכלכל. לאחר שלא נמצאה קופסת צבע קטנה בגוון המתאים, הלכתי על הפתרון הקל אך המוצלח יותר - לגוון צבע בדיוק למה שאני רוצה עם המכונה הזו שיש להם שם :)
כדי שיהיה על מה להניח את הזכוכית לקחתי שני לייסטים וחיברתי אותם לצד הפנימי של השולחן עם מברגה.
נבחרו צבעים, נקנו יריעות ניילון, ולעבודה:

אחרי שהכל התייבש והבית חזר לקדמותו הוזמנה זכוכית במידה המדויקת (אם אני זוכרת נכון... עלתה כ 100 שקלים)
והרי לפניכם התוצאה הסופית:





2 תגובות:

  1. מקסים, וגימור מושלם, אהבתי מאוד.
    היה כייף להכיר בסדנת נגרות.
    מחכה לראות את התמונות של המדפים..
    הבלוג שלכן מקסים ! רשמתי את עצמי :-)
    ימית
    yamanja.wordpress.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      גם אני וגם Nono תלינו את המדפים.. תמונות בקרוב.

      מחק