יום שבת, 25 באוגוסט 2012

אחרי הפרפרים - תור הינשופים (Nono)

אני גאה לדווח שגיסתי קיבלה את מתנת הלידה שהכנתי לה.
גם היא תופרת ורוקמת (בעיקר בובות) וידעה להעריך ולפרגן. זה ממש ממש כיף, כשמעריכים את הזמן שישבתי ותפרתי ופרמתי ותפרתי שוב ורקמתי והתלבטתי ופרמתי שוב.
ועכשיו גם התפנה לי מקום על שולחן העבודה :)

אז לפרוייקט הבא - הלידה המתקרבת של חברתי מ'. כמובן שהכנתי לה משטח החתלה מנויילן  (נראה לי שזה יהיה סטנדרט. הוא סופר שימושי, ובדר"כ מקבלים אחד כזה מכוער בבית חולים כחלק מהדוגמיות של תחליפי חלב או חיתולים למיניהם ומשתמשים בו עד שהוא מתפורר).
חוץ מזה הכנתי לה סט קופסאות בד למשטח ההחתלה (ובינינו, יכול להיות דבר כזה מעט מדי קופסאות בד? לא נראה לי...). את ההדרכה לקחתי מכאן - קופסאות הבד של קרן פרפרים.
וכמובן - גולת הכותרת, הדובדבן שבקצפת - המובייל. הפעם, בהשראת הינשוף של Lala בפוסט הזה, חיפשתי הדרכות לינשופים מלבד, ומצאתי את זאת מתוך Juicy Bits של Jessica Levitt - ממש ממש פשוטה, ממש ממש קלה.
החלטתי לעטר את הבטן והגב של הינשופים ברקמה (במקור הגב של הינשוף חשוף כי הוא אמור להיות עיטור לעץ חג המולד), והתוצאה לפניכם:
 
שישה ינשופים, צילום מקדימה ומאחור

...ותמונה קבוצתית
החישוק - הענף של הינשופים

(מובייל ינשופים בשלמותו (מתנצלת על הקו השחור ברקע - תליתי את המובייל על הארון בשביל הצילום
 
אני חייבת לציין שזה היה הרבה יותר פשוט ממובייל הפרפרים, אולי בגלל שיש לי יותר נסיון, אולי בגלל שהינשופים יותר פשוטים לתפירה והרקמה פחות דומיננטית אצלם. תכל'ס - אהבתי את הינשופים יותר.
כנראה שלא תהיה ברירה ואכין גם לאחיינית שלי ולבת שלי בובת ינשוף ;-) . 
נראה לי שמובייל של ינשופים אפשר גם בלי חישוק, אלא לתלות אותם על מקל מוארך. כשהם אחד ליד השני בשורה יש להם אפקט חמוד בטירוף. מה אתם אומרים?

ובשביל הכיף - הנה עוד מדריך להכנת ינשופים-תינוקות חמודים מתוך home life. כ"כ הרבה מתיקות!

לא יודעת מה הפוסט הבא עדיין, אבל בטוח שלא מובייל! D-:

Nono

2 תגובות: