יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

דברים שעשו לי שמח השבוע (Lala)

אולי זו תהפוך להיות פינה קבועה... 
זה נחמד להסתכל על השבוע שעבר ולחשוב מה היה בו כייף.

אז נתחיל ממיצג של בחורה בנחלת בנימין.
גם כי זה מגניב, וגם כי חייבים להעריץ אותה על זה שהיא יושבת שם ככה בחום הזה!


וממש לפני שראינו אותה, אכלנו את זה:


בכניסה לכרמל נמצא "בוקרס טורקי אורגינל" שלפי חיפוש קצר בגוגל נמצא בכתובת הכרמל 39,תל אביב. אם אנחנו באיזור בשישי בבוקר - אני ובוג"י אוכלים שם. תמיד.
אכלנו בורקס אחד עם קשקבל ואחד עם גבינה ותרד, עגבניה וחמוצים תוצרת בית.  טעים!!
מבחינתי שווה יותר מכל ארוחת בוקר בבית קפה תל אביב ממוצע.
ואל תספרו, אבל גם היום בבוקר אכלתי שם. כי כבר הייתי שם, וזה טעים, אז שאני אוותר?

במוצ"ש היינו בהופעה של משינה, 20 שנה לאלבום מפלצות התהילה. זה האלבום שהוא הכי רוק כבד של הלהקה, ובאמת יש שם הכי פחות שירים מוכרים (אני הכרתי רק 2-3 שירים ממנו). אחרי שהם שרו את האלבום לפי הסדר (כי ככה תמיד עושים בהופעות כאלה) הם שרו גם שירים יותר מוכרים.
לסיכום - היה אחלה.

שתי שרשראות שנקנו היום ב TOPTEN Accessories ב 40 ש"ח לשתיהן יחד. יש להם עכשיו מבצע של "השני ב 50%". שווה. 
רציתי שרשרת סטייטמנט, ואני לא יודעת הגדולה עונה על ההגדרה, אבל נדלקתי עליה ישר,
ולשרשרת השפם Nono הסבה את תשומת ליבי. היא (השרשרת) הצחיקה אותי ולא יכולתי להשאיר אותה שם. 
הייתה גם טבעת תואמת שהייתה ממש מגניבה, אבל היא כאילו לשתי אצבעות יחד.. נראה לי לא נוח בעליל! מישהי מכירה את הקונספט ויכולה להסביר לי איך זה אמור לעבוד?? :)


היה גם ביקור באיקאה שיצאתי ממנו ברגשות מעורבים. כי איקאה ופיצ'פקס שלהם זה תמיד כייף. אבל עומס, מללאאא הורים עם ילדיהם ומחסור בקופות פעילות זה פחות... 
 
ולסיום, משהו שדווקא עצבן אותי השבוע.
נראה לי שקשה לפספס שהרד הוט צ'ילי פפרס מגיעים לארץ בספטמבר.
רצינו ללכת, ובדקנו באינטרנט כמה עולה כרטיס. אז כרטיס בדשא, בעמידה עולה 390 ש"ח. לאחד. 
האמת? יקר לי. 
סתם מתוך סקרנות, החלטתי להיכנס לאתר של הלהקה ולראות כמה עולים כרטיסים להופעות אחרות שלהם בסיבוב. אז מה העלתה הבדיקה שלי?
ביוון, אתונה - הכרטיס הכי זול יעלה 38.5 יורו, שהם כ 193 ש"ח. 
בגרמניה - כרטיס יעלה משהו כמו 61 יורו, שהם כ 310 ש"ח.
ואפילו בלבנון, כרטיס יעלה פחות - משהו כמו 315 ש"ח.
במילה אחת - מרגיז. 

שיהיה לכולנו שבוע נפלא, 
Lala





תגובה 1:

  1. לקח לי זמן להבין שזה פוסט בבלוג שלנו... איך היית במשינה בלי לספר??? חצופה.

    והשרשרת שפם ענקית!!! אני אפילו לא הייתי שמה לב אליה. אבל האמת היא שהטבעת נשמעת אפילו יותר טוב - אם רק האצבעות שלי לא היו במידה וחצי יותר גדולות מהנורמלי שלהן (יו הבצקות... עוד חודשיים למנאייק), אולי אפילו הייתי קונה לי

    והסיפור עם המחיר להופעה מוכר להחריד. כשהסקורפיונס היו פה כרטיס גם עלה כ400 שח, לא למקומות טובים במיוחד. לא הלכתי.

    ולסיום - מה עשית בכרמל בחום הזה? יצאת מהבית למקום בלי מזגן באמצע אוגוסט?!

    השבמחק